Klachtenregeling

Klachtenregeling bij klachten over mij als coach

Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn met mij als coach of zelfs een klacht hebben over mij of mijn coaching, dan stel ik het op prijs dat je dit persoonlijk bespreekbaar maakt met mij of mij een bericht stuurt. Ik zal dan de klachtenregeling volgen en binnen twee weken op jouw klacht reageren. Mocht ik de klacht niet binnen deze termijn kunnen afhandelen, dan zal ik jou daarvan in kennis stellen. Jouw klacht en de wijze van afhandeling behandel ik altijd vertrouwelijk. Klik hier voor mijn contactgegevens om een klacht bij mij te melden en vertel me wat ik beter had kunnen doen.

Een NOBCO-coach heeft een klachtenregeling

Als lid van de Nederlandse Orde van Beroepscoaches (NOBCO) volg ik de klachtenregeling. Mocht het onverhoopt alsnog niet lukken om samen het probleem op te lossen, dan kun je een klacht bij NOBCO indienen via deze link. Vervolgens gaat de onafhankelijke klachtencommissie van NOBCO jouw klacht behandelen. De uitspraak van die klachtencommissie is dan bindend voor mij als coach.
Het volledige klachtenreglement van NOBCO vindt je hier.

Hoe weet je of er klachten zijn over mij?

Op deze site van NOCO staan samenvattingen van de uitspraken door de Commissie Klachtbehandeling en de Commissie van Beroep. Als NOBCO-coach zal ik eventuele klachten en eventueel aan mij opgelegde maatregelen volledig op mijn site publiceren. Ik wil hiermee transparant zijn naar bestaande en nieuwe cliënten. Ook wil ik van eventuele klachten leren omdat ik als gediplomeerde coach een hoge kwaliteit wil bieden aan cliënten. Uiteraard hoop ik dat mijn kwaliteiten en diensten geen aanleiding zullen geven voor klachten.

Wat cliënten over mij zeggen

Kijk ook eens bij de reviews van mijn cliënten om te lezen wat ze van mijn kwaliteiten als coach vinden. Je leest de volledige reviews hier.

en_GBEnglish (UK)